TEMATYCZNIE

piątek, 31 lipca 2015

RU-3865837

Dostałam dzisiaj przepiękną pocztówkę. Posiadam kilka w swojej kolekcji właśnie podobnych do tej, tzn takich bezimiennych latarni. Kiedyś wydawało mi się, że przeszukując fotografie latarń świata, bądź przez inne pocztówki, trafię w końcu na mój niezidentyfikowany obiekt i przyporządkuję. Jeszcze mi się to nie udało. Jeśli potraficie podać mi miejsce, gdzie znajduje się ta latarnia morska, bądź inna z bloga, której umiejscowienie jest dla mnie zagadką, byłabym bardzo zobowiązana.
Nadawca: Asanya
Kraj: Rosja
Trasa:  1,774 km
Wylosowano: 10.07.2015
 Zarejestrowano:31. 07.2015

 Piękne znaczki!

1 komentarz:

  1. chyba na Postallove można kupić pocztówki z latarniami, ale one też nie są bodajże podpisane. a szkoda. latarnie mają swój urok. :) niestety, nie pomogę Ci w zlokalizowaniu, gdzie też się znajduje latarnia z pocztówki. :(

    OdpowiedzUsuń