TEMATYCZNIE

piątek, 17 lipca 2015

FI-2445715

 W tym tygodniu to trzecia kartka z Finlandii (Postcrossing), z czego dwie mają kolejne numery. No i muszę się jeszcze bić w piersi, bo ostatnio tak jestem pochłonięta układaniem kolekcji, ze o zarejestrowaniu kartek przypominam sobie po północy. Jestem zła na siebie, bo zawsze do tego podchodziłam skrupulatnie i wszystko się zgadzało. To znak, że za dużo wzięłam na głowę wymian i spraw związanych z układaniem pocztówek. A teraz coś o pocztówce...
Ylämaa jest dawną gminą w Finlandii. Poszukiwanie informacji o tym miejscu było dość trudne. Jeziora te znajdują się blisko granicy z Rosją.
Nadawca: lelu
Kraj: Finlandia
Trasa: 1,311 km
Wylosowano: 12.07.2015
Zarejestrowano: 17.07.2015 (ale przez moją pomroczność zarejestrowałam znów po północy, więc 18.07)
Znaczek dolepiony w dość nietypowym miejscu...

2 komentarze:

  1. Hm ten znaczek jest naklejony na kopercie czy co to za fragment kartki? Lubię te ich muminkowe naklejko-znaczki. Mam jeden z Małą Mi, którą bardzo lubię :)
    Co do Finlandii to bardzo dawno nic z niej nie otrzymałam, nie zdarzyło mi się chyba nigdy że miałam dwa ID jeden po drugim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na kopercie, ale na tym okienku w kopercie. Trochę nietypowo. Jakoś za Muminkami nie przepadałam w dzieciństwie i teraz też spokojnie reaguję na te znaczki, choć wiem, że dla wielu są obiektem pożądania.

    OdpowiedzUsuń