TEMATYCZNIE

środa, 22 lipca 2015

PL-1089493

To zupełne zaskoczenie! Pierwszy raz, a mam już sporo pocztówek otrzymanych (203), dostałam kartkę z Polski. Nadawca zaczyna zabawę z postcrossingiem i być może dlatego tylko na dołączonej karteczce napisał ID.
Kopalnia soli w Bochni (od XIII wieku do 1772 wchodząca w skład Żupy krakowskiej). Początki kopalni sięgają roku 1248, kiedy to odkryto pokłady soli kamiennej. Odkrycie to jest związane z legendą o św. Kindze. 23 czerwca 2013 kopalnia została wpisana na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości UNESCO.
Na pocztówce:
od lewej: u góry - jeden z podziemnych chodników, Kosz Rabsztyński;
u dołu- Komora Mysiur, Poziom IV August.
Nadawca: Dankenvill
Kraj: Polska
Trasa:118 km
Wylosowano:12.07.2015
 Zarejestrowano:22.07.2015

2 komentarze:

  1. pamiętam, że ja nie od początku na Postcrossingu wyraziłam chęć otrzymywania kartek z Polski. ale potem to się zmieniło i chyba jedną czy dwie pocztówki w ten sposób otrzymałam.
    Tobie udało się dostać naprawdę klimatyczną kartkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie otrzymałam żadnej pocztówki z Polski przez PC, bo nie miałam zaznaczonej tej opcji. Jednak na PU dwa razy dostałam coś z naszego kraju i to było fajne :) bo wcześniej nie miałam na przykład kartek z Opola, a dzięki PU je otrzymałam.
    W sumie nie pamiętam co pisałam na początku... wydaje mi się, że wciąż wspominałam o sobie oraz o tym co jest na kartce :)

    OdpowiedzUsuń