TEMATYCZNIE

piątek, 24 lipca 2015

KOLEKCJA: FESTIWAL RAWA BLEUS

Otrzymałam 2 pakiety pocztówek od Beaty z Zabrza. Nie jest kolekcjonerką pocztówek, ale postanowiła obdarować mnie bezinteresownie kolejnymi. Niespodzianka była tym większa, że otrzymałam pocztówkę z Katowic, którą kiedyś wysyłałam innym w ramach postcrossingu. W końcu zostałam bez tej pocztówki w swojej kolekcji. Kiedy już myślałam, że na zawsze pożegnałam się z możliwością zdobycia tej kartki, oto Beata wysyła mi taką. Czym prędzej wkładam kartkę do segregatora i już na pewno z nikim się nią nie podzielę;)
Rawa Blues Festival – największy i jeden z najstarszych w Polsce, jeden z największych na świecie, festiwal muzyki bluesowej. Od początku organizowany w Katowicach w hali widowiskowo-sportowej – Spodek. Nazwa festiwalu pochodzi od katowickiej rzeki Rawy. Twórcą i organizatorem festiwalu jest Ireneusz Dudek – polski muzyk bluesowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz