TEMATYCZNIE

środa, 12 sierpnia 2015

SE-86785

Fårö – niewielka wyspa na północ od Gotlandii przy południowo-wschodnim wybrzeżu Szwecji, druga pod względem powierzchni w prowincji Gotlandia. Półwysep Langhammar leży w północno-zachodniej części wyspy. Stanowi rezerwat przyrody, którego atrakcjami są skaliste plaże i wystające z morza na wiele metrów formy skalne, wyrzeźbione przez naturę. Tu znajduje się wiatrak z pocztówki.
Nadawca: BlueShadowM
Kraj:Szwecja
Trasa:  728 km
Wylosowano: 10.07.2015
Otrzymano: 12.08.2015

3 komentarze:

  1. Klimatyczna kartka, choć nie w moim guście, choć znaczek baaaaardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kartka, taka klimatyczna. ja z PC nie dostałam ani jednej kartki ze Szwecji, umawiałam się na swapa, a potem, będąc w Sztokholmie, kilka kartek sobie przywiozłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kartka. Aż się czuje że za tym wiatrakiem jest jakiś potwór, który się tylko czai żeby kogoś chapnąć w łydkę :D

    OdpowiedzUsuń