TEMATYCZNIE

piątek, 7 sierpnia 2015

KOLEKCJA: BISKUPIN

Stanowisko archeologiczne w Biskupinie położone jest na terenie należącym do wsi Biskupin w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie żnińskim, w gminie Gąsawa. Gród w Biskupinie jest jednym z nielicznych stanowisk archeologicznych w Polsce zawierających pełnowymiarowe rekonstrukcje wału obronnego, falochronu, bramy, ulic i budynków mieszkalnych. Rekonstrukcje te są cyklicznie wymieniane na nowe w związku z potrzebą ich aktualizacji w wyniku dokonania nowych ustaleń naukowych.
Jestem w trakcie porządkowania swojej kolekcji, ale wydaje mi się, że to moja pierwsza pocztówka z tego miejsca! Otrzymałam ją z RR Pocztówkowa Polska, grupa 14.

2 komentarze:

  1. Biskupin to moje marzenie podróżnicze i pocztówkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w Biskupinie jest dość spory wybór kartek. :) kiedy byłam tam w czasie wymiany troszkę ich kupiłam. ;) ta, którą Ty otrzymałaś, jest bardzo ładna, ciekawe ujęcie.

    OdpowiedzUsuń