TEMATYCZNIE

środa, 29 kwietnia 2015

MYS- 1174

Petronas Twin Towers – bliźniacze wieże w Kuala Lumpur, stolicy Malezji. Wysokość 452 m. Są to jedne z najwyższych budowli (wież) świata. Wieżowce z Malezji zachowały tytuł najwyższych bliźniaczych wież świata i budowli zbudowanych przed końcem XX wieku. Wieże Petronas Towers były najwyższymi budynkami świata (nie licząc iglicy) od roku 1998 do 2004. Dwa drapacze chmur są połączone mostem o długości 58 m na poziomie 41. i 42. piętra. Architektura wież nawiązuje do sztuki islamskiej, co wiąże się z tym, że głównym wyznaniem na Malezji jest islam.
Nadawca: Serene Wong
Kraj: Malezja
Wylosowano: 19.04.2015
Zarejestrowano: 29.04.2015
SereneWong
SereneWong
Pocztówka piękna, znaczki również. Podoba mi się ten Postcardunited;)

3 komentarze:

  1. oo, widzę masz powód do tego, aby nie narzekać na Postcard United. :)
    mam podobną pocztówkę i bardzo ją lubię, bo kartki ze znanymi budynkami i miejscami są dla mnie bardzo cenne. ale za każdym razem dziwi mnie, jak czytam, że w Malezji główną religią jest islam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia, że wieże nawiązują do islamu! Ciekawe... Bardzo lubię tą serię z Malezji, wszystkie kartki są na swój sposób bardzo ładne. Miasto nocą uwielbiam, więc i ta kartka mnie zachwyciła.
    Co do Postcard United, to ja też nie narzekam, dostałam stamtąd wiele pięknych kartek i nawet nowe państwa :)

    OdpowiedzUsuń