TEMATYCZNIE

środa, 25 marca 2015

KOLEKCJA: SZYMBARK - "DOM DO GÓRY NOGAMI"

Szymbark- wieś w północnej Polsce w województwie pomorskim, w powiecie kartuskim, w gminie Stężyca. Położona na Kaszubach, na obszarze Kaszubskiego Parku Krajobrazowego

Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku-jest prywatną firmą. Znajdują się tu repliki drewnianego budownictwa kaszubskiego i ekspozycje tradycyjnych sprzętów użytku codziennego.Na pocztówce drewniany dom ustawiony "do góry nogami", jedna z największych atrakcji - budynek, który powstał, by zilustrować nienormalny świat PRL i zwycięstwo nad komunizmem.

 Pocztówkę otrzymałam z wymiany z Janiną.

3 komentarze:

  1. Byłam tam kilka lat temu. Stałam prawie cały dzień w kolejce, żeby wejść do tego domu (choć na terenie tego "skansenu" jest wiele ciekawszych rzeczy do zobaczenia) a w środku byłam może 2 minuty... Podziwiam ludzi, którym po wejściu do tego domu nie kręci się w głowie i są w stanie się w nim poruszać. Ja niestety poległam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam taki domek w Zakopanym,ale w środku nie byłam ;] nie byłam pewna czy warto..
    Pocztówka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny domek! Może jak będę w wakacje nad morzem to pojadę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń