TEMATYCZNIE

wtorek, 1 września 2015

BHS-333

No i w tym momencie jeśli chciałoby się ponarzekać na PU, to taka pocztówka rekompensuje wszystko.
Junkanoo, najbardziej chyba znany eksportowy przejaw kultury Bahamów, to muzyczna parada odbywająca się co roku drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia ('Boxing Day') i w Nowy Rok w wielu miastach na terenie wyspy. W jej trakcie przebrani w spektakularne stroje uczestnicy tańczą w rytm dźwięków wygrywanych na bongo i innych tradycyjnych instrumentach. Parada Junkanoo została pokazana w jednym z filmów z Jamesem Bondem (Operacja "Piorun", 1965).
Nadawca: Mhanna
Kraj: Bahamy
Wysłano: 15.08.2015
Zarejestrowano: 1.09.2015



4 komentarze:

  1. znam skądś to pismo. ;) umawiałam się kiedyś z osobą z Bahamów na swapa - jej pismo było praktycznie nie do odczytania. za to kartka świetna, pełna barw i radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam kartkę z tego miejsca tylko z numerem 2 (albo 3 ? :D ) i wydaje mi się, że nawet od tej samej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bahamy otrzymałam dzięki wymianie prywatnej, ale niespecjalnie podoba mi się moja pocztówka, więc będę kiedyś na pewno szukała kogoś do wymiany :)
    Ten festiwal wygląda ciekawie, jest taki kolorowy!
    Co do pisma, to kiedyś dostałam długi list właśnie tak napisany. Miałam problem z jego odczytaniem i pamiętam, że trochę się męczyłam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka! Pełna kolorów :-)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :-)
    Mój blog: http://mojepocztowkowepodrozowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń