TEMATYCZNIE

poniedziałek, 29 czerwca 2015

KOLEKCJA: BAHAMY!!!

Ale niespodzianka! Wspaniała kartka i miejsce, z którego do mnie trafiła! Pocztówka z Bahamów, wprost ze statku z floty Disney Cruise Line: Disney Dream. To pierwszy z bliźniaków we flocie Disney'a (wraz z Disney Fantasy). Statek ten jest znacznie większy niż dwa starsze statki z floty Disney Cruise Line - Disney Magic i Disney Wonder. Jego wnętrze to doskonałe połączenie elegancji stylu Art Deco i marzeń armatora by stworzyć jeden z najbardziej spektakularnych wycieczkowców pływających po morzu. Zaczynam doceniać bardziej wypisane pocztówki ze znaczkiem. Może się nawet przestawię na właśnie takie? Tak cudownie rozpieszcza mnie Brenda. Thank you!
Pocztówka wysłana na jednym z przystanków Castaway Cay.
Bahamy leżą na Oceanie Atlantyckim, pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Małymi Antylami. Archipelag Wysp Bahama to około 700 dziewiczych wysp i ponad 2500 raf koralowych. Na wszystkich wyspach zamieszkuje ok 200 tys. osób, większość z nich to Afrykańczycy. Stolicą wysp jest miasto Nassau - ekonomiczne i administracyjne centrum wysp, zlokalizowane na wyspie New Providence.

4 komentarze:

  1. Ale słodka ta pocztówka! :) i ten zielony znaczek też jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara! Świetna pocztówka, aż bije od niej radość. W sumie niedługo skończę 18 lat, ale chciałabym kiedyś chciałabym pójść do Disneylandu. Takim disneyowskim statkiem raczej nie chciałabym płynąć, bo kiedy podróżowałam promem, bardzo się bałam. Moja pocztówka z Bahamów nie zachwyca...
    Sabino, odpisałam na Twojego mejla. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I am very happy that you like the postcard and stamps :D We sure did have fun on the cruise!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Expect postcard in the mailbox. Now my turn :)

      Usuń