TEMATYCZNIE

wtorek, 5 maja 2015

CN-1603194

Ciekawostka postcrossing, polegająca na tym, że to 3, kolejna pocztówka z Chin. Nadawcy wylosowali mnie tego samego dnia, i są to właściwie kolejne numery. Takie cuda były znane raczej na postcardunited. Ta przesyłka dotarła do mnie ofoliowana ze sporządzonym w Zabrzu protokołem uszkodzenia, rozerwania koperty. Samo rozerwanie nie wpłynęło na zawartość, niemniej pocztówka dotarła pognieciona.
Jinan- miasto we wschodnich Chinach, nad rzeką Huang He, ośrodek administracyjny prowincji Szantung.Ośrodek szkolnictwa wyższego, wyrobu ceramiki oraz przemysłu maszynowego, samochodowego, taboru kolejowego, włókienniczego i spożywczego. Miasto posiada własny port lotniczy. Polskim miastem partnerskim jest Szczecin.
Nadawca: angie9cn
Kraj: Chiny
Trasa: 7,463 km
Wylosowano: 6.04.2015
Zarejestrowano: 5.05.2015

1 komentarz:

  1. Dawno nie losowałam kilku adresów z rzędu na PC ani nie rejestrowałam tam nic, więc taka przygoda ostatnimi czasy nie mogła mnie spotkać. Ale to faktycznie ciekawostka. W sumie cieszyłabym się, bo z Chin mam zaledwie jedną kartkę wysłaną bezpośrednio z tego państwa i jedną chińską kartkę wysłaną z Polski.
    Szczecin ma miasto partnerskie w Chinach? Ale super, ciekawe czy szczecińscy uczniowie mogą latać do Chin na wymiany szkolne. :)

    OdpowiedzUsuń