TEMATYCZNIE

piątek, 25 listopada 2011

10. KOLEKCJA: ŚWIĘTA GÓRA GRABARKA

Przeglądając blogi natrafiłam na informację o sklepie z pocztówkami, niedaleko miejsca swojego zamieszkania. Postanowiłam tam pojechać. Ponieważ trwa przebudowa dworca w Katowicach, trochę biegałam bezsensownie w kółko, ale 5 minut przed zamknięciem zdołałam wejść do środka. Sklep jest teraz pod patronatem wydawnictwa Święty Paweł. Asortyment jest imponujący! Skupiłam się tylko na architekturze drewnianej. Sprzedający znalazł taką serię. Potem poznałam opisywaną tak ciepło właścicielkę, panią Jakubowską. Wyjaśniła mi jak mogę odnaleźć to, czego szukam i uzmysłowiła jak pokaźne są to zbiory. Tu trzeba faktycznie przyjechać na parę godzin. Zakupiłam kilkanaście pocztówek związanych z poszukiwanym tematem. Otrzymałam zniżkę, gratis pocztówkę i ciekawą mapę Katowic. Polecam ten sklep- wejście od Placu Andrzeja (na dworzec PKP).
Oto jedna z zakupionych pocztówek:

Cerkiew ikony Matki Bożej "Wszystkich Strapionych Radość" na Św. Górze Grabarce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz